Torsdag

Allmänt | 2014-02-20 | 11:51:00 Kommentera här! » 0 st

Förkylningen är tillbaka så jag spenderar min dag hemma i Robertsfors. Tiden går långsamt och jag känner mig rastlös, samtidigt som jag inte vill göra något annat än att sova. 
Imorgon var tanken att fira Johan med festligheter så jag hoppashoppashoppas att jag mår bättre då. 

Idag kommer jag iallafall försöka ta tag lite plugg som jag ligger efter i men jag orkar fan inte. Menmen, jag ska väl försöka ta tag i självdisciplinen ändå. 
 
Nu till något roligare: 
Jag la in bilderna från projektet idag och tänkte dela med mig av några. Tyvärr har jag knappt några på själva föreställningen, men ett antal på oss snygga brudar, och en bild som Moa tagit på hela projektgruppen! 
 

 
I fredags firade jag och Johan hans 20-årsdag och alla hjärtans dag på Café Göteborg och med hemmagjord gräddtårta av min fina mor. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: