uff

Allmänt | 2014-04-27 | 21:31:00 Kommentera här! » 0 st

Hejhej!
 
Förkylning och feber sen i fredags. Hel del skoluppgifter att göra men hittar verkligen inte orken just nu. 
 
Därför satte jag mig istället här på bloggen. Satt ett tag, tänkte.. och bestämde mig för att byta. Den här bloggen står still, jag är inte nöjd med utseendet på den och inspirationen är borta. Som så många andra gånger som detta hänt, bestämde jag mig ännu en gång för att starta en ny. Samma namn, annan plattform. Från och med nu kan ni läsa mina inlägg på:
mariabostrom.forme.se 
 
Om ett tag kommer jag kanke ta bort den här bloggen helt. Men samtidigt innehåller den rätt mycket minnen och tankar, så jag väntar ett tag. Kanske ångrar jag mig och hoppar tillbaka till den här bloggen, vi får se!
 
Så länge så bjuder jag på en bild från förra utrikesresan som jag for på med Johan, Fredrik, Jocke och Niklas. Fler bilder kan ni se på den nya bloggen! 
 
Hejsvejs!
 
Underbart. 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: