Måndag

| 2013-03-18 | 07:26:20 Kommentera här! » 0 st

Veckan börjar bra med en bussresa in till skolan som jag va tvungen att betala. *busskortet ligger i hallen hemma.. Och där gör den ju nytta.*

Helgen har varit bra. I fredags satt jag och fikade på Kafé station med Fanny större delen av kvällen, i lördags var jag i Bygdsiljum med Johan, Joakim och Petter, och i söndags tog jag det bara lugnt, var med Johan och fick påhälsning av faster m.fl.

Det enda negativa med helgen var väl mitt sista åk i Bygdsiljum, då brädan hakade i, vilket ledde till ett rullande fall med onödigt många blåmärken och en ond nacke/axel som påföljd.
Det gör i sin tur att jag inte kommer kunna dansa ikväll, och kanske inte imorgon heller. Men jag hoppas verkligen!
Träningsschemat går inte så bra pga alla förkylningar, och nu nacken. Skulle inte förvåna mig om mina resultat går bakåt istället för framåt..
Menmen, så kan det gå! Nya tag så fort det går!

Dagen kommer att bestå av en GeMu-lektion och resten Hiphop. I veckan har vi hiphop projekt, som kommer att avslutas med två hiphopkonserter nästa vecka. Hör och häpna; jag ska rappa! Herregud.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: