Head back in

Allmänt | 2013-02-21 | 08:48:14 Kommentera här! » 0 st

 
Hallå!
 
Fy och usch så trött jag är idag. Och uttråkad! Jag börjar om en timme, någon, vem som helst, är välkommen att göra mig sällskap! 
 
Tänkte ta å plugga lite svenska och börja på naturkunskapen. Känns som att jag börjar få lite mer kontroll över allt plugg som är nu, otroligt skönt! 
Svenskaprovet på fredag kommer nog lösa sig, det är inte så mycket att plugga på. Ska tvärkolla igenom det nu på morgonen och sen får det vara bra.
Sen äre lite inlämningar och uppspelningar, men det löser sig.
Naturkunskapsprovet däremot, har jag inte alls koll på. Men jag ska börja läsa om det nu och läsa lite varje dag hade jag tänkt, så borde det nog gå att få ihop någorlunda också. Och sen äre ju sportlov!
 
Har inte överdrivet inplanerat, lite bio och förhoppningsvis lite bygdsiljum. Får se va som händer! 
 
overandout
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: