You're tired, have coffee then you're tired again

Allmänt | 2013-12-05 | 20:39:00 Kommentera här! » 0 st

Well, min "inaktivitet" här på bloggen kanske ni märker inte riktigt har en tendens att bli så mycket aktivare. Jag har inte tänkt så mycket på bloggen alls och  har inte känt nåt "behov" av att skriva. 
 
Eller ja, förutom idag. Kände för att skriva av mig lite!

Senaste veckan har inte riktigt varit någon av mina favoritveckor. Kroppen har inte riktigt varit på min sida och med allt har det varit lite sömn, illamående och allmänt har jag haft många dåliga dagar.
MEN
Ikväll har jag insett en del positiva saker som hänt och som kommer, och jag tänkte göra mig en liten lista i hopp om att saker och ting ska få vända!
 
# Trots en lite sämre period, har jag lyckats ta tag i träningen igen (äntligen).
# Advent och december är här vilket innebär julmys.
# Jag har sett The Hunger Games: Catching fire på bio med Emelina, Moa och Jennifer. (ASBRA)
# Jag har fikat med Amanda Lundmark, behövligt!
# Jag ska snart få träffa Amanda Ljung, evigheter sen sist!
# Mina fina vänner är världsbäst.
# Jag har varit på årets musikarfest.
# Jag har köpt en ny kofta och nya skor.
# Jag ska få vara med i en låt jag faktiskt trivs med på projektet.
# Jag har sett och sovit i Johan &co's nya lägenhet och jag tror det där kommer bli jättebra.
# På tal om Johan så har han varit, och är, världsbäst.
# Jag har börjat äta mer vegetariskt, vilket känns asbra.
# Jag tror jag precis kom på vad jag ska prata om på andakten jag ska hålla i på lubavslutningen.
# Det är inte länge alls tills vi har jullov.
# På lördag efter jobbet kommer Johan med familj till oss på fika. för att..
# JAG FYLLER 18 
 
Äntligen är det min tur! Äntligen slipper jag missa grejer pga 18årsgräns! 
Morgondagen tror jag kommer bli kalasbra, med lyxmiddag och en kväll tillsammans med härliga människor. Även en krogdebut för min del! Grymt taggad.

Ikväll hade jag tänkt fara och simma, men det blev alldeles för sent och därför valde jag att ta en helt ledig kväll, utan att bry mig om några måsten förutom att packa grejer inför imorgon. Även om jag skulle vilja träna blir det nog bra med vila och en någorlunda tidigkväll pga huvudvärk.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: