Slutet av december

Allmänt | 2013-12-26 | 14:33:00 Kommentera här! » 0 st

 
I fredags fick vi jullov, så gudomligt skönt. Visst, vi har lite uppgifter som ska vara klara strax efter vi börjat, men de tänker jag glömma för ett tag.

Julen har varit riktigt bra i år. Många klappar har fåtts och givits bort, julgodis och julmat sitter fortfarande upp till halsen och jag känner mig nöjd. 
 
Blev tillslut relativt nöjd med de klappar jag gav bort och är otroligt tacksam för alla bra klappar jag fick i år. 
Jag fick bl.a. en box med The Hunger games- triologin (böckerna) på engelska, "Vår kokbok", hudkrämer, presentkort, resepengar med mera. 
Snart bär det av, om några dagar är jag inte i Sverige längre!!

Dagen består av städning, packning, tvättning och ikväll ska jag nog bara ta det lugnt! 

Hoppas alla har haft det lika bra som jag! 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: