Sista rycket

Allmänt | 2013-12-18 | 19:11:00 Kommentera här! » 0 st

Har suttit och sett på den här pinsamt länge nu
 
 
Det ska bli så jävla skönt med lov på fredag. 
Har två uppgifter som skulle behöva vara klara innan skolan är slut men hittar varken motivation eller insperation. Uh. 
 
Men mitt lov kommer äga sönder.
 
Fredag blir det att klippa sig, jobba och förmodligen utgång.
Lördag blir det att köpa julklappar!
Söndag måste jag väl försöka plugga, sen ska jag nog umgås med Johan, Anton och Medeina. 
Måndag blir det julklappsinslagning, förhoppningsvis göra KLART mina uppgifter. Tisdag äre julafton som firas med Bobacksfolket,
Juldagen kanske jag far till Bäck och
Annandagen
blir det ev. att fara på mellandsagsrea.
Dagen efter det åker jag ner till Hudiksvall för att träffa en del av Johans släkt. 
Den 29e åker jag med tåget söderut för att sedan hoppa på flyget ner till Gran Canaria den 30e!!!
Ni kan ej förstå hur taggad jag är!
Där blir jag till dagen innan skolan börjar om, fruktansvärt skönt!
 
Nej nu måste jag bannemig göra läxa för att hinna klart innan jag far mot varmare breddgrader :)
 
Hejsvejs!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: