Lördag

Allmänt | 2012-12-29 | 14:22:00 Kommentera här! » 0 st

Hejhallå
 
Idag gör jag inte så mycket. Har tänkt mig in i duschen strax och skulle väl egentligen behöva göra massa tråkig matte... Får se vad jag hinner! 
Sedan blir det middag i Granån, och sedan blir det buss in till stan.
Där far jag nog vidare till Ersboda för att umgås lite med några i klassen! Blev dock bara Jacob, Wille, Hampus, en som heter Dennis och jag, hahah. Om inte Jonört'n kommer! :)
 
Annars (om det blir lite för sent med bussar osv) far jag nog direkt till Johans lägenhet och sitter där och myser i väntan på att Johan kommer hem. :) 
 
Imorgon väntar en dag av shopping av kläder till Johan, med Johan. Handling av en massa nyårsmat och ev. familjemiddag hos syster! 
Sedan drar jag och Johan in till stan för att träffa Aron och Ida, sedan far vi och hälsar på i Strömbäck. :) 
 
Måndag, Nyår! Amanda kommer till Brinken för å hjälpa mig och Johan med all mat och förberedning, sedan kommer Lisa, Jesper, Mikaela, Jappe, Samuel och kanske Jonte! :)
 
byebyebyebye

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: