Tråk

Allmänt | 2012-04-19 | 09:08:33 Kommentera här! » 0 st

Sitter och väntar på att Gemun ska börja och försöker sätta lite färg på den gråa dagen ^^
Jag är så less på allt, kan det inte ba bli sommarlov?! Nej jag är inte negativ. Jag kommer dö av tråk-het och saknad idag, så känns det. Jag vill gå och lägga mig, försvinna i lite bra musik och vakna upp igen när jag börjar bli lite mer positiv? Jag deppar ner migsjälv, good job. Förmodligen deppat ner om nån läst det här också, ursäkta isf! Men blääääääh
Men jag ska försöka få bort lite skoljobb idag iaf. Märkte igår att jag tappat bort hemprovet, som vi fick igår. Jag är duktig.
For a pessimist, I'm pretty optimistic brukar funka för mig. Men näe, inte idag.Vet inte riktigt vad det är med mig

Jag saknar dig Johan!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: