Keep your feet on the ground when your head's in the clouds

Allmänt | 2012-04-20 | 21:07:42 Kommentera här! » 0 st

Nej! Nu ska jag inte skriva någo pessimistiskt blogginlägg om hur allt stressar på, hur lat jag har blivit eller om hur mycket jag egentligen bara vill släppa allt. Nej nu ska jag skriva "ett guldkants-inlägg"!
Det positiva justnu är;
Det är helg!
Jag fick se Johan idag, och kommer förhoppningsvis få träffa honom en längre stund i helgen!
Jag har valt vilka frågor jag ska svara på på hemprovet.
Jag har köpt en bikini som jag trivs jättebra i idag! (finally)
Jag har betalat tillbaka Annelies pengar.
Det är snart bara sju veckor kvar till sommarlovet!
Nu måste jag skriva jobb-ansökan. Och massa annat som jag inte ska skriva om för då kommer jag bara bli ännu mer otagg på allt som ska göras! Bättre att bara göra egentligen.. Jag tänker alldeles för mycket.
Byebye
Gårdagens kaos! Med Moa, Jonnah och jag. :)
Hahah gu va bra jag va på att skriva ett glatt inlägg! Jag ser det som att jag försökte iaf. 
Men sanningen är, jag är fortfarande glada gamla jag! Jag har bara en dåliga vecka, typ. :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: