In the playgrounds, dream of the future

Allmänt | 2012-04-04 | 21:02:54 Kommentera här! » 0 st

Ganska händelserik dag idag, samtidigt som den har varit helt ohändelserik. Mest plugg känns det som.
For in till skolan och övade på mitt svenska tal jag höll senare på dagen, det gick rätt så bra. Sen var det uppspelning av hårdrock i cafeterian. Hål, som spenderades med Johan, Matte där jag tyvärr inte jobbade något, men fick reda på att jag fick A på matteprovet! Fett skönt, då känns det ju som att man får en del tillbaka av allt slit iaf.
Jag hann även prata med rektorn om mitt bi-instrument och bytte från gitarr till piano. Valde också till psykologi till tvåan, tänkte att det kunde va bra att ha i bakfickan iframtiden när man ska söka jobb. Jag undrar bara vad jag vill jobba med..
Sen har jag gjort historia hela kvällen, hann dock bara en och en halv fråga innan jag gav upp och gick å gjorde mig klar, min kudde ropar på mig.
Så nu blir det att ringa Johan och sen lägga mig och sova.
-Tänk att man fick sig en sån bra pojkvän! Det kunde man ju aldrig tro.
Nej nu så taggar jag påsklov.
Hejsvejs!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: