Dag 7- Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Dag- | 2012-04-16 | 18:39:55 Kommentera här! » 0 st

Om jag fick en miljon skulle jag nog dela med mig av den till familjen! Sen skulle jag köpa converse, betala tillbaka det jag är skyldig min syster och nog ta en liten resa utomlands och ta med mig Johan
Sen skulle jag nog lägga pengar på en lägenhet. Försöka räkna ihop vad det skulle bli de två år som är kvar av gymnasiet iaf, så jag sparar de över åren. Och så skulle jag skänka en del till välgörenhet också, som Amnesty, Wateraid eller världens barn. Kanske bris.
Jag skulle inte försöka skämma bort mig för mycket. Det skulle bli för jobbigt sen när pengarna var slut. Men sen hade jag försökt spara så mycket som möjligt till framtiden, när det gäller bil, hus och allt det där. Istället för studielån kanske? 
Jag hade nog fortsatt sommarjobba osv, behållt samma liv som nu.
Jajjebox!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: