Dag 6- Typ av killar jag faller för

Dag- | 2012-04-12 | 16:10:18 Kommentera här! » 1 st

Hmm! Svår ändå..
Men jag skulle nog säga killar som är lätta att prata med och som även har lätt för att skratta.
En kille som är både sån som kan planera något i förväg men som också kan vara spontan.
Såklart ett plus om han ser bra ut! ;)
"Mysvänlig" och kramig gillas, spontana kramar kan alltid vara trevligt! 
Någon man känner förtroende för, som man kan dela allt med.
En som man kan släppa loss och ha kul med.
Killar som kan visa att han tycker om en, även om han står vid sina kompisar.
Det här blev mer "drömkilen" istället för vad jag exakt faller för.. Men,
Sicken tur att jag har fått mig min drömkille!
Johan Danielsson, du är allt man kan önska sig.

Kommentarer
Skrivet av: SuperSnälleSilverJohan

Ja tyck om dig ;] <3

2012-04-12 @ 20:23:03

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: