Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar

Dag- | 2012-04-04 | 21:18:53 Kommentera här! » 0 st

Jadu.. Det var ju trevligt!

Jag har nämligen ingen aning

Men mitt nuvarande stora mål just nu är väl att överhuvudtaget ta mig igenom gymnasiet med betyg jag är nöjd med utan att ha dött av all press jag har på mig själv.
Drömmar.. Leva lyckligt kanske? Hitta ett jobb jag trivs med, tjäna bra, samtidigt som jag vill ha mycket fritid till familj, Johan, vänner, resor(?) osv.
Och önskningar?
Fred? Att alla ska få ha det bra? Att jag kan få fotografiskt minne, och absolut gehör+ en bra sångröst, skulle inte sitta fel. Lite högre självförtroende vissa stunder kanske? Jag vet inte. Jag har många önskningar samtidigt som jag inte har några alls. Jag har det så bra egentligen. Varför klagar jag så mycket? Det är inte synd om mig. Jag har det sjukt bra i mitt liv till skillnad från massa annat folk i världen.
Det kanske är en önskning? Börja inse vad som är bra, och inte fokusera på det jobbiga. Den egenskapen kan jag behöva mer av just nu. Även tålamod, tack.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar: